maanantai 2. joulukuuta 2019

Kehitys matka

Olen epämuotoinen ameeba keskellä itsetuhoista kansanjoukkoa. Olen monistuva solu, alla taivaan pilvi liekkien. 
Olen koodi toistuvassa järjestelmässä, vailla suurempaa merkitystä.

Tekojeni tarkoitus on pyrkiä pitämään vakaus, yhdenmukaisuus ja tasaisuus taattuna. Tarkoitukseni on huomaamaton, niin kuin olisin kiveä hiova vesi, tai maahan maatuva muovi.

Ikuisuuteni on käsittämätön, niin käsittämätön käsite aikani on. Sen aika, tämän ajan aika, ajan aika käsite on käsittämätön. Se on koskematonta pintaa, samalla tuhoavaa ja kaikkea koskettavaa. 

Näkymätöntä aine, sen voima on peruuttamaton ja kerralla tuomitseva. Muutos on välttämätön, niin on myös minun pyrkimykseni vastustaa näkymätöntä.

Olen armottoman kovan armoilla, enkä tule saamaan armoa, en vaikka millä yrittäisin keinotella. 

Olen suuruudenhullu rakentaessani tikkaat taivaaseen, kun kiipeän yli ionosfäärin.

Olen punoutunut tähtikartalle ja näin matkaan planeetalta toiselle.

    





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti